dijous, 26 d’agost del 2010

SUNSET en el Angkor Wat (Cambodja 16 agost)

Be, l’entrada triumfal a Cambodja ja l’heu llegida abans….els primers contactes amb els tuc-tucs….ja els heu vist abans…ara ens quedaven els contactes amb el menjar, guest house, i el que calgui.

A la guest house, ens van veure tant fetes caldo que tot eren somriures, ens van deixar fer el check in a l’endemà i quan ens van començar a parlar de quines activitats voliem fer van entendre perfectament que no era el moment ( eren la 1:00 del matí) i ho van deixar còrrer.

Vam pujar, habitació de 4, mosquits a tope, dragonets a tope, algún que altre dragó amb mides impensables,….però tot correcte. Sempre que tinguem una mosquitera….cap problema.

Anem a sopar…anem a buscar quartos…uns caixers plens de vida ( sease bitxarracos pacos)…donem un voltio..i decidim tornar al “puti” de davant de casa ( una terrassa amb moltes llums de colors)
Ens asseiem, mirem la carta...no tenim molta gana però la carulina fa de madre patria i ens fa menjar a totes...uns noodles per aquí, uns fruit shakes per allà...cositas varias.
Mentre sopem..una menor per aquí que sembla que s’estreni, unes parelles prou sospitoses de pare/fill amb jovenetes de 18 anys + 1 dia...cositas varias. Sopem, mirem i a dormir....que demà toca Angkor Wat.

16-Agost.
Avui toca situació. Ens llevem, dutxeta varia, esmorzar al hostel i des d’allà organitzem els 2 dies a la ciutat dels Temples.
Aquí vam comentre un error. Vam llogar un tuc-tuc (12$ per día totes) que ens portaria durant els 2 dies als temples que voliem...i no va ser pas massa car...però crec que si esteu en forma, un agrada la bici i voleu anar a la vostra bola total....el millor és llogar-ne una i anar fent. Això si, son 7 kms per arribar a l’entrada…i dintre de la ciutat dels temples hi ha distancies ben llarguetes…entre un temple i un altre poden arribar a haver-hi uns 2 kms ( no tots..però algun). Crec que aquest va ser el nostre fallo..perque podies anar disfrutant molt més….res…també vam tenir les nostres històries al tuc-tuc.

Aquell dia vam veure el Temple principal Angkor Wat. Varem estar allà bastant temps... http://es.wikipedia.org/wiki/Angkor_Wat Tal com som nosaltres que ens empanem amb res de res....doncs eso..mil hores.
D’allà ja vam seguir cap a altres temples fins que vam voler pujar al que es veu la posta de sol ( sunset)...Allò eren les rambles!!! Vam pujar les escales ...ben altes i cadascuna de casa seva...i quan erem a dalt vam veure els italianinis a vista d’ocell. Donem gràcies que no els vam sentir!!!. Repito...allò son les rambles!!! Busqueu un altre lloc per veure el susnset!!!
Després d’això…ben enganyades …vam tornar cap a la city de Siam Reap…dutxa varia…i a sopar.
Voliem buscar aquell carrer famos dels Pubs que diuen…però ens vam quedar en un restaurant que fa cantonada…feia molt bona cara. Seiem a fora…i como no…comença el diluvio. La Montse té goteres al cap…i decidim entrar a dins. La Martuchi es demana una pizza ( crec que ja necessitava menjar occidental…sobretot ella que fa molts esforços pel tema del menjar!!! Eso si…ella no es queixa mai, eh?? Que quedi clarooo), l’Anina va provar menjar cambodja (un peix dins d’un coco, uns rollitos frescos i un postre amb banana que feia molt bona cara) i la Carulina i jo vam demanar un pollastre amb bolets…ben bon també.

Quan vam acabar de sopar…estavem tant fetes caldo de caminar, el calor, tot plegat…que vam marxar cap al guesthouse….es a dir..no vam ni arribar al carrer aquell…però l’endemà ens esperava un dia moolltt llarg.